El Servei de NeuroRehabilitació Pediàtrica –CDIAT de l’Hospital vithas Verge del Consol, situat en ple centre de València, està dirigida exclusivament a població infantojuvenil.
El seu treball es fonamenta en una valoració exhaustiva i multidisciplinària del xiquet abastant totes les àrees relacionades (Psicopedagogia, Neuropsicologia, Logopèdia, Teràpia Ocupacional, Integració Sensorial, Fisioteràpia, Atenció Primerenca, Neurologia, etc.). I, després d’ella, l’aplicació d’un tractament personalitzat per a cada pacient, el qual s’adeqüe a les seues necessitats i s’adapte a cada moment a l’estat neurològic del xiquet, cobrint així totes les seues necessitats.
En la unitat es treballa amb aquells xiquets el desenvolupament dels quals s’ha vist alterat en qualsevol de les seues àrees evolutives (paràlisi cerebral infantil, dany cerebral adquirit, prematuritat, trastorns i alteracions del desenvolupament, etc.).
Fotos Vithas Valencia Consuelo
Videos Vithas Valencia Consuelo
Vithas Valencia Consuelo
Callosa de Ensarrià, 12
46007 Valencia (Valencia)
Tel. (+34) 96 317 79 16